فقط همین...

من فقط کمی دلشکسته ام...همین...

 

من سکوت را دوست دارم...

 

من عاشقم...عاشق تنهایی...

 

من بغض دارم...

 

من خود را این روزها از یاد برده ام...

 

من فقط کمی خسته ام...همین...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت12:02---14 شهريور 1393
-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
سلام وبت عاليه مطالب زيبايي هم گذاشتي ممنون برات اسب گذاشتم که زود بياي
فقط اسب سواري که بلدي ؟؟
عزيزم خوشحال ميشم که بياي... اگه واسه تبادل لينکم موافقي وبمو لينک کن و به بهم خبر بده منم وبتو لينک کنم تا هر روز به هم سر بزنيم


مسعود
ساعت16:39---12 مرداد 1393
فقط همین؟؟!؟!!


mohammad
ساعت9:53---5 مرداد 1393


به منم سر بزن النازی ههههههههه
پاسخ: خخخخخخ خیلیم عالی :D


مرواريد
ساعت2:16---21 تير 1393
واااااااييي من عاشق مطالبت و عكساي زيبات شدم خيلي خوش سليقه اي وبلاگ منم ي سر بزن شايد خوشت بياد نظر يادت نره عزيزدلم

محمد و مونا
ساعت4:58---20 تير 1393
امشب...



من و آتش سیگار لبهای یکدیگر را می بوسیم

....

اما تو با معشوقه ات آتش لبهای یکدیگر را......



اصلان... این چه رسمیست؟



پیراهنش را من برایش خریدم اما دیگری از تنش در



در می آورد...!

تو و آن معشوقه ات روی یک تخت......



من و همدمم گریه روی یک تخت.........



امشب، آغوش گرم پر عشق تو، چشمهای



مست وزیبایت،حرارت نفست و شیرینی



لبهایت که روزی از ان من بود ، از ان

دگریست....

نگران من هم نباش...



من هم با طعم شور اشک، شیرینی



لبهایت را میچشم.



با حرارت اتش سیگار، حرارت



بدنت را حس میکنم....

او تن خیس و گرم تورو در آغوش میکشد.



من بالش سرد و خیس



اشک را در آغوش میکشم....



اما تو در آغوش عشق و شهوت میخوابی



من در اغوش اشک و حسرت...



سخت است بگویم اما آرزو دارم

شب در میان دست های او ،



آرام



صبح شود....


Ŧคz GՐคŦƳ
ساعت12:24---19 تير 1393
با تبادل بنر موافقی ایا؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 3 / 3برچسب:eli , pink,dream , my pink dream , | 1:15 AM | نویسنده : pink girl |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.